@BladeRunner77: "A normális szerintem az lenne, ha volnának erős csapatok, akiknek nyilván jól jönne egy-egy szponzorpénzben dúskáló versenyző, de nem a létüket veszélyeztetné, ha csak szimplán egy jó, de pénztelen pilótát kellene leszerződtetniük."
Ez lenne az ideális, de más, az IndyCar-nál sokkal jobb helyzetben lévő sorozatoknál is az a tendencia lassan, hogy még több évtizedes múltra visszatekintő csapatok is kénytelenek az elvártnál jóval gyengébb kvalitású, de pénzes versenyzőket szerződtetni, csak hogy ne kelljen lehúzni a rolót.
"Márpedig a versenyzők jönnek-mennek, de a csapatok (jobb esetben) hosszú ideig tagjai maradnak egy-egy sorozatnak."
Csak az a gáz, hogy még olyan régi bútordarabok, mint pl. Franchitti vagy éppen Kanaan - akiket azért ráadásul nemzetközi szinten is ismernek - sem tudnak felmutatni komolyabb szurkolói bázist maguk mögött.
"Sok mindent átélt az amcsi open wheel az elmúlt 100 évben, ezt is túl fogja."
Szerintem nem csak a jó versenyzők, de a stabil csapatok is fontosak egy-egy szériában, mert az elég röhejes, hogy elmegy a versenyző, meg a szponzora és akkor már meg is szűnik a csapat. Erre éppen a HVM a legutolsó példa, de rengeteg ilyen volt már a múltban is. A normális szerintem az lenne, ha volnának erős csapatok, akiknek nyilván jól jönne egy-egy szponzorpénzben dúskáló versenyző, de nem a létüket veszélyeztetné, ha csak szimplán egy jó, de pénztelen pilótát kellene leszerződtetniük.
A csapatok is fel tudnak mutatni szurkereket...már amelyiknek van elég múltja/ideje kiépíteni a saját bázisát...ami az IC-ban elég nehezen működik 1-2 kivételtől eltekintve. Márpedig a versenyzők jönnek-mennek, de a csapatok (jobb esetben) hosszú ideig tagjai maradnak egy-egy sorozatnak.
Ami pedig az IC sajtóját illeti...tessenek a megfelelő embereket elküldeni egy "Bernie kurzusra"...szerintem megérné!:D
Ja és még valami...nekem semmi bajom nem volt Bernarddal, de azért nem követek el harakirit, mert kirúgták és nincs világvége, akarom mondani ICvége hangulatom sem. Sok mindent átélt az amcsi open wheel az elmúlt 100 évben, ezt is túl fogja.
@TeamOrder: Végre valaki, aki nem issza Miller minden szavát! Ennek az embernek a legtöbb cikkétől manapság már csak felidegesítem magam, mintha szánt szándékkal gerjesztené az indulatokat. Mondjuk ő bevallottan mindig is a CC-t preferálta, az IRL-lel szemben, s ez a nézete még az egyesülés után is megmaradt. Mondjuk az is megérne egy külön misét, hogy miután a CC megvonta a teljes körű sajtó akkredjét 2007-ben, ontani kezdte a "leleplező" cikkeket a szériáról.
"Aztán pedig nem kéne hagyni, hogy a rajongók ennyire belelássanak az IndyCar belügyeibe, mert semmi közük nincs hozzá. Azt meg pláne nem engedni, hogy beleszóljanak. "
Pontosan. Többek között emiatt sincs meg a kellő tisztelet a széria iránt. Mindenki "magáénak érzi", már-már belsősnek tekint önmagára, elég csak megnézni, hogy min háborognak annyian Randy kirúgásával kapcsolatban: "nem kérdezték meg a rajongókat, kihagyták őket a döntésből, pedig úgy szerették azt az embert". (!)
Az lenne jó, ha végre már szórakoztatnának bennünket, jó versenyekkel, pletykákkal, holtszezonos sztorikkal, miközben ők nyugodtan kínlódhatnak a háttérben, hogy most ki lesz a CEO. Nem gondolom, hogy minden rám tartozik.
Ez az egész azért is van mert az IndyCar az elmúlt 30-35 évben rengeteg ellenséget, elfordult szurkolót, elfordult újságírót gyűjtött össze, akik ha valami negatív hír van egyből ráugranak a témára.
Ez utóbbi megfejelve egy-két olyan féreggel mint Robin Miller például, akit nem is tudom hogy hogyan is engedhetnek publikálni a mai napig, azok után hogy a múltban többször is bebizonyosodott, hogy a cikkeit kilóra meg lehet venni. Nem véletlen, hogy idén ahogy volt egy jobb hír egyből hozott egy általa kreált negatív hírt, amiről aztán lehetett csámcsogni. És nem ő az egyetlen ilyen.
Az új vezetésnek az első nagy feladata lenne, hogy szétcsapjon az újságírók között, és ne engedjen minden félkegyelműt az IndyCar paddock közelébe.
Aztán pedig nem kéne hagyni, hogy a rajongók ennyire belelássanak az IndyCar belügyeibe, mert semmi közük nincs hozzá. Azt meg pláne nem engedni, hogy beleszóljanak.
Az F1 ebből a szempontból példaértékű, ha felvetődik valami politikai dolog egyből jön egy hír arról, hogy xy gyártó beszállna, meg xy versenyző jönne az F1-be, meg egyik versenyző átmenne a másik csapathoz. Aztán már senki nem fog a politikai dolgokról beszélni. A rajongók meg nem is tudnak azért sírni, hogy kit rúgnak ki a vezetésből meg kit nem, mert egyszerűen pár kirakat emberen kívül azt se tudják kik vannak az F1 vezetésében.
@JerryDavis: "28. Ezt át kellene fogalmazni, mert Stewart előtt is voltak, akik mind a két versenyen elindultak. De ő volt az első és ezidáig az egyetlen, aki teljesítette is az 1100 mérföldet."
Visszaolvasva tényleg félreérthető. Javítom, köszi az észrevételt! :)
28. Ezt át kellene fogalmazni, mert Stewart előtt is voltak, akik mind a két versenyen elindultak. De ő volt az első és ezidáig az egyetlen, aki teljesítette is az 1100 mérföldet.
Kiváncsi volnék, hogy a 3. pontban leírtak, hogy festenek ma!
Duno nagy koponya...de ha már ennyire otthon van a hajózás területén, akkor lehet, hogy nem az IndyCar futamokon, hanem mondjuk motorcsónak versenyeken kellett volna elindulnia!:)
Hildebrand meg mehet a MIT-re versenyzői karrierje befejeztével...ott majd jó kis IndyCar mérnököt faragnak belőle!:)
"Mennyi az esély arra, hogy Magyarországon egy totál laikusból, akibe születése óta azt nevelik, hogy az "F1 szép, az F1 jó, az F1 az alfa és az F1 az omega”, pusztán a nálunk megjelenő hírek alapján ha nem is IndyCar/NASCAR rajongó, de legalább érdeklődő válik?"
Sztem az attól is függ hogy mennyire szereti vki magát az autósportokat. Aki nagyon, mint pl. én azt nem tántorítja el semmi, főleg nem a magyar sajtó :)
@Martin61 Minden szériának megvan a maga szépsége, de az amerikai autóversenyek sokkal inkább szólnak magáról a versenyzésről, a test-test elleni csatákról. Szomorú dolog az, hogy sokan azt hiszik, amerikában csak olyanok vannak, akik gyengék az F1-hez, pedig meg kellene nézni a pontos okokat, amiért nem jutottak be abba a mezőnybe. Arról nem is beszélve, hogy jó páran vannak, akik nem is akartak Forma-1-es pilóták lenni.
Tegnap találtam meg a blogodat de már is imádom! Nekem egy Indycar és egy NASCAR futam klasszisokkal jobb az F1-nél! Egyébként én is kb. ebben a helyzetben vagyok mert nagyon idegesít ha hozzá nem értők írogatnak baromságokat! Az én véleményem pedig az hogy az Indy versenyzők többsége verné az F1-eseket!
@Sadist: majd megtanulnak gyereket szülni, ha a nők is megtanulnak állva pisilni rendesen. Bár ez mondjuk némely férfinak se megy, de ettől még nem ez az egyenrangúság szempontja.
vannak dolgok amiben a nők jobbak és vannak amiben a férfiak. mit kell ezen pattogni vagy belekeverni valami egyenjogúsági baromságot..
Őszintén szólva én nem érzem a rajongók között azt a nagy várakozást egy női pilótára. Még a nők között sem, valahogy mindenki elfogadja, hogy ez egy férfisport. Persze, ha egy kivételes tehetség feltűnik, akkor jöjjön, de csak azért mert nő (kínai vagy fekete) nem kellene a F1-be kerülni.
Bernie egyre bulvárabbá teszi a F1-et, jó lenne már nyugdíjba menni.
Danica az amerikai Zsóti... mezőny közepe/vége, évek óta alig valami eredmény, néha azt se tudja merre jár a pályán; ettől azért valaki jobb képességűre kellene aspirálni F1-ben.
Ja, annak a nőnek, aki érvényesül, meg kell küzdenie azzal, hogy ne azzal foglalkozzanak már, hogy mi van a lába között (meg az öv alatt :-p)...igaz, hogy a nők általában kockázatkerülőbbek, de ez nem minden nőre igaz. Arra, aki jó versenyző, biztos nem. :-)
"elég csak David Coulthard „a nők nem erre vannak genetikailag kódolva”"
Ez pedig bizony így van, a nők sokkal kockázatkerülőbbek, mint a férfiak, és igen, genetikai okokból. A rizikós, akár életveszélyes dolgokban szinte csak férfiak vesznek részt, mert egy nő élete többet ér, mint sok másik férfié. Teljes egyenjogúság majd akkor lesz, ha a férfiak is tudnak gyereket szülni.
Naprakész hírek, információk, érdekességek és történelmi sztorik a tengerentúli versenypályákról.
Ha kérésed, kérdésed, bármilyen óhajod, sóhajod van, akkor
dobj egy e-mailt ide: info@usaracing.hu ,
vagy
Keress messengeren!
USAracing 2012.11.04. 13:50:42
Ez lenne az ideális, de más, az IndyCar-nál sokkal jobb helyzetben lévő sorozatoknál is az a tendencia lassan, hogy még több évtizedes múltra visszatekintő csapatok is kénytelenek az elvártnál jóval gyengébb kvalitású, de pénzes versenyzőket szerződtetni, csak hogy ne kelljen lehúzni a rolót.
"Márpedig a versenyzők jönnek-mennek, de a csapatok (jobb esetben) hosszú ideig tagjai maradnak egy-egy sorozatnak."
Csak az a gáz, hogy még olyan régi bútordarabok, mint pl. Franchitti vagy éppen Kanaan - akiket azért ráadásul nemzetközi szinten is ismernek - sem tudnak felmutatni komolyabb szurkolói bázist maguk mögött.
"Sok mindent átélt az amcsi open wheel az elmúlt 100 évben, ezt is túl fogja."
Ezzel maximálisan egyetértek!
Bejegyzés: Érdekelnek még valakit maguk a versenyzők?
BladeRunner77 2012.11.04. 12:50:37
A csapatok is fel tudnak mutatni szurkereket...már amelyiknek van elég múltja/ideje kiépíteni a saját bázisát...ami az IC-ban elég nehezen működik 1-2 kivételtől eltekintve. Márpedig a versenyzők jönnek-mennek, de a csapatok (jobb esetben) hosszú ideig tagjai maradnak egy-egy sorozatnak.
Ami pedig az IC sajtóját illeti...tessenek a megfelelő embereket elküldeni egy "Bernie kurzusra"...szerintem megérné!:D
Ja és még valami...nekem semmi bajom nem volt Bernarddal, de azért nem követek el harakirit, mert kirúgták és nincs világvége, akarom mondani ICvége hangulatom sem. Sok mindent átélt az amcsi open wheel az elmúlt 100 évben, ezt is túl fogja.
Bejegyzés: Érdekelnek még valakit maguk a versenyzők?
USAracing 2012.11.04. 12:21:54
"Aztán pedig nem kéne hagyni, hogy a rajongók ennyire belelássanak az IndyCar belügyeibe, mert semmi közük nincs hozzá. Azt meg pláne nem engedni, hogy beleszóljanak. "
Pontosan. Többek között emiatt sincs meg a kellő tisztelet a széria iránt. Mindenki "magáénak érzi", már-már belsősnek tekint önmagára, elég csak megnézni, hogy min háborognak annyian Randy kirúgásával kapcsolatban: "nem kérdezték meg a rajongókat, kihagyták őket a döntésből, pedig úgy szerették azt az embert". (!)
Az lenne jó, ha végre már szórakoztatnának bennünket, jó versenyekkel, pletykákkal, holtszezonos sztorikkal, miközben ők nyugodtan kínlódhatnak a háttérben, hogy most ki lesz a CEO. Nem gondolom, hogy minden rám tartozik.
Bejegyzés: Érdekelnek még valakit maguk a versenyzők?
TeamOrder 2012.11.04. 11:07:54
Ez utóbbi megfejelve egy-két olyan féreggel mint Robin Miller például, akit nem is tudom hogy hogyan is engedhetnek publikálni a mai napig, azok után hogy a múltban többször is bebizonyosodott, hogy a cikkeit kilóra meg lehet venni. Nem véletlen, hogy idén ahogy volt egy jobb hír egyből hozott egy általa kreált negatív hírt, amiről aztán lehetett csámcsogni. És nem ő az egyetlen ilyen.
Az új vezetésnek az első nagy feladata lenne, hogy szétcsapjon az újságírók között, és ne engedjen minden félkegyelműt az IndyCar paddock közelébe.
Aztán pedig nem kéne hagyni, hogy a rajongók ennyire belelássanak az IndyCar belügyeibe, mert semmi közük nincs hozzá. Azt meg pláne nem engedni, hogy beleszóljanak.
Az F1 ebből a szempontból példaértékű, ha felvetődik valami politikai dolog egyből jön egy hír arról, hogy xy gyártó beszállna, meg xy versenyző jönne az F1-be, meg egyik versenyző átmenne a másik csapathoz. Aztán már senki nem fog a politikai dolgokról beszélni. A rajongók meg nem is tudnak azért sírni, hogy kit rúgnak ki a vezetésből meg kit nem, mert egyszerűen pár kirakat emberen kívül azt se tudják kik vannak az F1 vezetésében.
Bejegyzés: Érdekelnek még valakit maguk a versenyzők?
JerryDavis (törölt) 2012.10.11. 18:06:44
Nincs mit. :)
Bejegyzés: Hasznos és haszontalan tények
USAracing 2012.10.10. 21:47:01
Visszaolvasva tényleg félreérthető. Javítom, köszi az észrevételt! :)
Bejegyzés: Hasznos és haszontalan tények
JerryDavis (törölt) 2012.10.10. 17:28:53
21. Kíváncsi lennék most a véleményükre. :)
28. Ezt át kellene fogalmazni, mert Stewart előtt is voltak, akik mind a két versenyen elindultak. De ő volt az első és ezidáig az egyetlen, aki teljesítette is az 1100 mérföldet.
Bejegyzés: Hasznos és haszontalan tények
BladeRunner77 2012.10.10. 10:16:12
Duno nagy koponya...de ha már ennyire otthon van a hajózás területén, akkor lehet, hogy nem az IndyCar futamokon, hanem mondjuk motorcsónak versenyeken kellett volna elindulnia!:)
Hildebrand meg mehet a MIT-re versenyzői karrierje befejeztével...ott majd jó kis IndyCar mérnököt faragnak belőle!:)
Bejegyzés: Hasznos és haszontalan tények
toto92 2012.10.09. 22:33:08
Bejegyzés: Hasznos és haszontalan tények
convar · http://docs.google.com/document/d/1C9jtT9NLDNv_80m_U9Pv5X_LwJb3bFUqhOMhafMalGg/ 2012.06.23. 14:40:15
Sztem az attól is függ hogy mennyire szereti vki magát az autósportokat. Aki nagyon, mint pl. én azt nem tántorítja el semmi, főleg nem a magyar sajtó :)
Am ebben a cikkben is sokmindenben igazad van ;)
Bejegyzés: Amerikai autósport vs. magyar online média
USAracing 2012.06.23. 12:53:43
Bejegyzés: Amerikai autósport vs. magyar online média
Martin61 2012.06.22. 23:01:45
Bejegyzés: Amerikai autósport vs. magyar online média
papugaja 2012.06.18. 09:20:38
Nem csodálkozom. Szerintem Bernie és Demencia egyre közelebbi barátnők.
Bejegyzés: Danica nyomdokain ... az európai versenyzőpiac is nyit a női pilóták felé
papugaja 2012.06.18. 09:11:26
Vagy egy fóka.
Viccen kívül: én valahogy féltem a csajokat, akármilyen jók.
Bejegyzés: Danica nyomdokain ... az európai versenyzőpiac is nyit a női pilóták felé
Lescol 2012.06.18. 09:04:23
Bejegyzés: Danica nyomdokain ... az európai versenyzőpiac is nyit a női pilóták felé
Lescol 2012.06.18. 09:02:32
vannak dolgok amiben a nők jobbak és vannak amiben a férfiak. mit kell ezen pattogni vagy belekeverni valami egyenjogúsági baromságot..
Bejegyzés: Danica nyomdokain ... az európai versenyzőpiac is nyit a női pilóták felé
2012.06.18. 08:26:09
Bernie egyre bulvárabbá teszi a F1-et, jó lenne már nyugdíjba menni.
Bejegyzés: Danica nyomdokain ... az európai versenyzőpiac is nyit a női pilóták felé
Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.06.18. 06:47:04
Bejegyzés: Danica nyomdokain ... az európai versenyzőpiac is nyit a női pilóták felé
gonoszboszi 2012.06.18. 00:05:30
Bejegyzés: Danica nyomdokain ... az európai versenyzőpiac is nyit a női pilóták felé
Sadist 2012.06.17. 23:06:51
Ez pedig bizony így van, a nők sokkal kockázatkerülőbbek, mint a férfiak, és igen, genetikai okokból. A rizikós, akár életveszélyes dolgokban szinte csak férfiak vesznek részt, mert egy nő élete többet ér, mint sok másik férfié. Teljes egyenjogúság majd akkor lesz, ha a férfiak is tudnak gyereket szülni.
Bejegyzés: Danica nyomdokain ... az európai versenyzőpiac is nyit a női pilóták felé